Поширені питання
Доставка товару. Можлива приватними перевізниками?
Шановні клієнти, всі замовлені Вами товари відправляються тільки комерційними перевізниками, такими як:
· Нова Пошта сайт компанії: http://novaposhta.ua/ru
*Можливість доставки іншими транспортними компаніями обговорюється індивідуально і залежить в основному від величини замовлення.
Оплата за послуги по доставці товарів лягають на плечі покупця, згідно тарифів перевізника. Так само у вартість доставки входить обов'язкова страховка вантажу (при оформленні післяплати).
Які є способи оплати? Що вигідніше і дешевше?
- Усі разрахунки приймають на карту ФОП
- Поповнення картки Приват Банку (Каса, Термінал, Приват24) https://privatbank.ua
- При оплаті потрібно враховувати комісію банку (0,5%)
- В системі "Приват24" перекази так само проходять з мінімальною комісією 0,5%
- Можлива доставка накладним платежем тільки постійним покупцям (Нова Пошта) http://novaposhta.ua
1.Відправка післяплатою тільки після % передоплати.
*При виборі доставки з оплатою післяплатою (при отриманні) новим клієнтам потрібно буде внести заставу, який буде віднятий із суми замовлення:
Застава потрібен для виключення необдуманих замовлень. Заставу не вносять постійні клієнти.
- Вартість послуги Післяплати" за тарифами перевізника:
до 2кг = 40грн + 2% від суми
до 5 кг = 80грн + 2% від суми
до 10кг = 100грн + 2% від суми
до 15кг = 110грн + 2% від суми
Можливі зміни тарифів, краще уточнити на відділенні Нової пошти. - После того как вы оплатили заказ, необходимо связаться с нами и сообщить нам о платеже: сообщить данные (ФИО и сумму перевода). После того как сумма поступит на наш счет, в этот же день нами осуществляется отправка Вашего заказа. Бывают случаи, что сумма поступает на карточный счет в течении 3х рабочих банковских дней ― для того, чтоб не задерживать отправку Вашего заказа, Вам необходимо по телефону менеджеру сообщить № квитанции и номера телефонов указанные на квитанции о переводе (эти данные есть как при переводе через банк , так и при оплате через терминал). При оплаті через «Приват 24» сума зараховується на рахунок протягом хвилини.
- Всю детальну інформацію за номерами рахунків і способів оплати уточнюйте за телефоном
Що потрібно для отримання замовлення?
Для отримання замовлення необхідно прийти у відділення транспортної компанії, куди був доставлений вантаж і надати оператору номер декларації (скидається відправником смс) і документ, що підтверджує особу (паспорт, водійське посвідчення).Як довго варто чекати доставку?
- Зазвичай доставка займає по часу від 1 до 2х робочих днів.
PS. Більша частина міст отримує товар на наступний день після відправлення.Скільки разів в день робляться відправки замовлень?
Відправка Ваших замовлень, проводиться нами раз у день:
будні дні в 15-30; субота о 12-00.
Як зробити замовлення на сайті?
1. Оформити замовлення через *Кошик*. Замовлення вважається прийнятим, тільки після підтвердження менеджером в телефонному режимі.
2. Зв'язатися з нами по телефону і уточнити наявність потрібного Вам товару, а так само уточнити ціну;
3. Зробити замовлення і визначитися з менеджером про спосіб оплати товару;
4. Взаєморозрахунки між інтернет-магазином і клієнтами здійснюються виключно в національній валюті.
Які дані потрібні для доставки?
- Для доставки товару потрібні наступні дані одержувача: населений пункт, адреса чи номер складу транспортної компанії, ПІБ та номер мобільного телефону.Яким перевізником краще всього замовляти доставку?
- При виборі перевізника радимо, перш за все, вибрати, що для вас важливіше: швидкість доставки та збереження, або її вартість. Доставка більш швидким перевізником, у якого безліч відділень по території України, завжди буде коштувати дорожче, в той час як більш повільні перевізники можуть надати більш приємні тарифи.
Ми віддаємо перевагу ― Новою Поштою.Є які-небудь вагові обмеження для доставки?
- Будь-який перевізник приймає до відправлення будь-які обсяги та вагові категорії вантажів (від декількох грамів до декількох тонн)
Як дізнатися прийшов вантаж чи ні, де він знаходиться в даний момент?
Відстежити Ваш товар можна на сайті ТК "Нова пошта", натиснувши на це посилання і ввівши номер декларації:http://novaposhta.ua.
Те ж саме, якщо вантаж був відправлений ТК "Інтайм": http://www.intime.ua
Існує обмін товару? (або повернення вартості товару)
- В разі, якщо Вас не влаштують товари, Ви можете від них відмовитися в день отримання товару на Новій пошті при огляді (не відносячи їх додому) і повернути нам (зберегти упаковку, товар не повинен бути Вами пошкоджений). Вам будемо повернена вартість товару, за винятком витрат на пересилку. Так само за Вашим бажанням товар може бути замінений на будь-який інший обраний Вами товар у нашому магазині. Обмін або повернення грошей відбувається тільки після отримання нами повернутого товару.